lørdag 11. februar 2012

Søte petter kanin


Tror jeg har en forkjærlighet for små bokser..eller små ting generelt! Jeg  falt selvfølgelig for disse søte boksene med petter kanin.


JEG BARE MÅTTE HA DE.
En stor og to mindre,klarte ikke å velge.
Elsket disse historiene som liten,spesielt en om fru tittemus.
Så alt som har dette motivet faller jeg for.
Oppi var det noen fargerike drops,men de er snart spist opp.
så da blir de til pynt.Eller i vesken med tabeletter el.
Søte var de iallefall.
De kommer fra tantepose.no.
jeg kjøpte de her i byen på Meretes  lille atelie.

GOD HELG TIL DERE.
NÅ ER DET LØRDAGSKOS.
KLEM


2 kommentarer:

  1. Hei, kjempe søte bokser i hvilken by kan jeg finne butikken som selger dem? Mvh Camilla

    SvarSlett
  2. ja de er søte.jeg har kjøpt mine i Grimstad.selges sikkert flere plasser kommer fra tante pose.de har nett side.og sukkera ..de var gode og
    klem silje

    SvarSlett