onsdag 1. februar 2012

ROSER

Jeg er så heldig at rett borti gaten her ligger Hageland.
Og enda mere lykke er det at de hver uke selger 10 fantastiske roser til 50 kr.



Og de holder faktisk lenge og.
igår ble det hvite roser.
Fikk øye på et langt sinkbrett jeg bare måtte ha og...har visst en forkjærlighet for sink.




Her i huset er far og datter blitt nøttegale.Så det står alltid en skål fremme.Er jo sunt så.
Jeg har nøtteallergi så må holde meg langt unna.

Nå må det fyres mere her,gradestokken er krøpet ned til -9 brrrr

KLEM

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen:-) Kjempe koselig å titte innom hos deg, følger deg så finner jeg deg igjen:-) Nydelige roser du har bilde av. Hvite roser er noe av det fineste jeg vet.
    Ha en god helg, kos deg:-)
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei anita.takk for at du vil følge meg.Håper du og får en fin helg.Bor i samme koselige by vi;)
    OG igjen lykke til og gratulerer som finalist.

    klem silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje! Takk for koselig hilsen inne hos meg, og jeg ble så glad for å se at jeg har fått plass på blogglisten din! Det setter jeg stor pris på. Jeg fikk ikke åpnet det vanlige kommentarfeltet ditt ( det lukket ned mens jeg holdt på å skrive) så da håper jeg det er greit jeg poster under ditt svar. Koselig blogg du har, og jeg ser vi liker en del av de samme bloggene; og så er vi begge fra Sørlandet! Det er jo kjekt da, mon tro om det er samme del... Ha en fin kveld videre! Klem

      Slett