søndag 26. februar 2012

Nye iherb tips.

Kommer med noen nye iherb tips jeg.siden det frem til onsdag er hele 8 dollar rabatt for nye kunder.
og for 8 dollar får man myyye på iheb.
man må ha kode for å få rabatt og dere må gjerne bruke min
MEB510


For alle som har hevet seg på supermat bølgen.Er det en super fordel å handle dette på iherb.Jeg skal ikke begi meg utpå supermat fakta det er det andre bloggere som er gode til som
Gode saker for kropp og sjel er det.renser og bygger opp.
 
 
 


Dette boblebadet er deilig,finnes i forskjellige lukter.gir masse bobler,myk hud og en deilig lukt.

Disse salvene fra badgder liker jeg og godt.Spesielt håndkremen.


Ellers kjøper jeg endel matvarer her som nøtter,søtning som sukrin og sukrin.
Himalayasalt,kakao,teer og sjokolade

Prøv dere på en bestilling dere vil ikke angre.
søndagsklem

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for tipset ,dette skal jeg skjekke grundigere :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Jeg har chlorella og spirulina :)

    Elsker Iherb og fikk pakke i posten i dag!

    SvarSlett
  3. YES LOVE IHERB.HUSK BARE Å IKKE BESTILLE FOR MERE EN 200 NORSKE.OG IKKE FOR TUNG VEKT SLIK AT DET BLIR DYR FRAKT.HELLER MANGE SMÅ PAKKER:)

    SvarSlett