fredag 3. februar 2012

Bra..og noen mindre bra IHERB kjøp.

Jeg er blitt en ivrig shopper på iherb.Den ene pakken etter den andre dumper ned i postkassen.
Utrolig mye billigere når man bruker endel helsekost produkter.
Handler også alt av hygiene og sminke artikkler der.Samt noe matvarer.
Et utrolig stort utvalg.
HER er en link hvis dere er nyskjerrige.
en av favorittene mine er denne super gode ansiktsmasken.Anbefales på det sterkeste.

Denne renseserien er jeg og super fornøyd med.Ble litt prøving og feiling med noen andre produkter .Den første var god men ble for sterk for min hud,den andre synes jeg luktet pyton.Men denne er god.så i en blogg at den var anbefalt av Lillan Muller så jeg må jo bli super vakker:)

En god dusj såpe har jeg ikke helt funnet enda.Mannen er ganske kresen.Han er mildt sagt veldig traust.ikke så glad i nye ting.så vil helst ikke bytte ut såpen sin.Men utrolig nok han han faktisk prøvd de jeg har bestillt.Men de har tilnå ikke klaffet helt på lukt,og jeg må si meg enig.
Igår dumpet denne ned i posten,var veldig spent
Hmmm lukta var ikke helt som tenkt.Min mann mente den luktet som på pissoar:)HE HE
Min datter mente den luktet som marsipan.så fikk jeg se at det var mandler.
Ja ja mannen ville ikke gå rundt å lukte som et pissoar eller som en søt marsipan,så dette var nok et bum kjøp.Men men prisen er så lite at det går greit.Min datter får ha den i gym baggen.

Shampo favoritten til meg og min datter er nok denne


Den lukter deilig kokos,og håret blir utrolig blankt og mykt av den.
Nå er snart denne tom så vi prøver ut en annen lukt med blå drue.Etter min datters ønske,den lukter nesten godteri.Det fine er at det har blitt mindre styr med det lange tykke håret hennes.Hun synes den lukter så godt at vasking går som en lek.Og siden håret blir så glatt etterpå går børsting og bra:)JUHU.

Det beste med iherb er jo at de fleste av produktene ikke er testet på dyr,uten farlige tilsetningsstoffer.som parabener og andre ulumskheter.
Men det beste av alt er prisen,det er utrolig mye billigere en i Norge.Bare ta en titt.Billig frakt er det og
Det viktige er at man ikke bestiller for mer en 200 norske kr for da blir det moms.Bestill heller mange pakker da.
Som ny kunde kan man få 5 dollar i rabatt hvis man har kode,så har du lyst må du gjerne bruke min kode.Den er MEB510
Lykke til,go shopping:)

4 kommentarer:

  1. Hei hei
    Og takk for koselig kommentar :))
    Velkommen som følger, kjekt å bli kjent med nye blogger :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. ja takk det samme ,koselig blogg du hadde.
    klem silje

    SvarSlett
  3. Hei og hopp ;o))
    Takk for fine anbefalinger ;o)) Alltid morsomt å prøve noe
    nytt ;o)))
    Ønsker deg en nydelig helg! Her er det snø
    og iiiiiiskaldt!!
    Klemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  4. Takk og god helg til deg og Elisabeth.Fin blogg du har.
    klem fra et snøfylt sørland.
    silje

    SvarSlett