søndag 5. februar 2012

skal......skal ikke.




Jeg er i et dilemma....
Har to gamle møbler laget av min farfar.
Pusset de ned da jeg overtok de for 10 år siden.
Og de har sin sjarm

Dette er kommoden.Den har litt ugunstig fasong.Er veldig dyp så passer ikke inn så mange steder.

Dette skapet er veldig nydelig og inni er det tre rom og en skuff.

Men dilemmaet er....skal jeg male de hvite.Heller for og mot annen hver dag.
Er fine slik de er men passer ikke helt inn.
Akkurat nå er kommoden i stua og skapet i gangen.
hmmm får ikke bestemt meg
Blir nok mere grubling

Hva synes dere.

Søndags klem silje


5 kommentarer:

  1. Hei hei

    Jeg ville malt skapet... kommoden er lekker slik den er... men jeg kjenner meg, så hadde de vært mine så ville de nok begge fått ett møte med kosten :)

    klem klem

    SvarSlett
  2. Fint med hvitt da ;)
    Men skjønner dilemmaet ditt !
    Flotte ting, heldige du :))

    klem

    SvarSlett
  3. Sånt er vanskeligt ja! Du har allerede pussa de, så da har du pussa bort noe av det originale uansett! hvordan var de før du pussa de da?

    Håndtaket på skapet ser ganske nytt ut? Er det det?

    Tror ikkje eg ville malt før eg var 110 prosent sikker .

    Heldig er du uansett som har disse fine etter farfar!

    (Pc-en min er ødelagt så, må bare snike meg innom på lånt maskin)

    Ha ein fin dag! Klem,

    SvarSlett
  4. ja jeg får være i tenkeboksen en stund til.fine er de jo,men litt gule.stemmer at det er nytt handtak på skapet,husker ikke helt hva det var der før.bare et hull tror jeg

    klem til dere

    SvarSlett
  5. Hei Silje :)
    Velkommen som følger hos meg, så koselig!
    Fine gamle ting du har. Jeg hadde nok malt det hvitt, men kommoden har jo også sin sjarm som den er..
    Jammen ikke lett...jeg har myyye som skal males etterhvert;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett