torsdag 23. februar 2012

Gjenbruk


Siden jeg er ubrukelig når det kommer til strikking....kan ikke legge opp engang lenger.
har strikket noen plagg for mange år siden men...
Iallefall jeg hadde og lyst på "klær"til syltetøyglassa mine.
Så da min datter hadde sølt maling på strikkejakka si og jeg hadde kasert den kom jeg på en idee.
Opp av søpla igjen og klipp klipp av med begge armene.



litt sløyfebånd for å skjule kanten vips...ble ganske fornøyd


Klippet å sydde sammen litt av fronten på jakka og,ble søt å ha perleblomster i.

Min datter synes det var et sprøtt påfunn og ler godt av at jakka plutselig er blitt pynt.spesiellt av denne som hun kaller "Presten"

dagen tilbringes hjemme med febersyk liten gutt som ser på cars 2 for.....ja tør ikke tenke på for hvilken gang den filmen spilles.

Ute er det blå himmel og fuglekvitter,så hadde vært deilig med en lang rusle tur...
Ha en strålende dag.
Klem


2 kommentarer:

  1. STILIG! så kreativ du er. God bedring til den lille vennen - håper han blir fort frisk og rask igjen. :-)

    SvarSlett
  2. De var nydelige!!! :O) Fikk lyst til å lage sånne jeg også,- har sett sånne og lampeskjermer i samme stilen, knallstilig! :O)

    SvarSlett