onsdag 25. januar 2012

Vinterdag

Da er snøen kommet til sørlandet også.Etterlengtet ifølge ungene,mor er ikke like enig.
Mest fordi jeg ikke kan ta mine daglige turer i skogen lenger,et savn allerede.Får ta veien fatt nå da.

Ja ja det skulle iallefall ikke mye snø til før de første snømennene var på plass.


De ble nå søte da.Ser nesten ut som de har personlighet.Min datter er i det kreative hjørnet om dagen.så de fikk bastskjørt og høyt hår:)Den minste ser jo helt forskremt ut.
Selv sitter jeg under dette deilige teppet idag.deilig med kaffe og fyr i peisen når formen ikke er på min side.Elsker fargene i dette teppe.skulle ønske jeg var god til håndarbeid,da skulle jeg ha laget mange slike i glade farger.



Ha en fin vinterdag allesammen

1 kommentar:

  1. Ja, de snømennene hadde virkelig "sjel". Flotte! Ååå, det pleddet er bare så herlig. Nydelige farger. Jeg skal lære deg å hekle :-) Takk for koselig kommentar inne hos meg. Klem :-)

    SvarSlett