torsdag 12. januar 2012

GreenGate

Joda må nok inrømme at jeg er blitt forelsket i dette servicet jeg og.
Mens veninner samlet og snakket helt henrykt over hvor glade de var både i kopper og tallerker...tenkte jeg ja ja.Lovet meg selv at jeg skulle ikke begynne å samle,har jo nok i de kjøkkenskapene.
MEN...lovnaden til meg selv varte ikke så lenge.Forelsket meg først i de blå koppene.så tenkte at jeg kunne jo ha to tekopper iallefall.
SÅ fikk jeg se de nydelige lilla med blomster,og vips hadde jeg kjøpt noen av de og.

I vårens katalog var det nok av flere fristende kjøp.


Likte dette nye mønsteret såååå godt.Var innom butikken for å se om de var kommet inn,men ventes iløpet av uken.hmmm blir vel noen slike.


også oppdaget jeg at de nydelige lille blomstene går ut.så da måtte jeg jo bare kjøpe tre tallerkener.Så da har jeg visst begynt å spare på tallerkene og.
Her blir det vanskelig å stoppe for alle fargene og mønsterene er jo så fine ja ja.
Tenkte jeg skulle ha litt mere farge inn i livet mitt dette året så passer jo bra....iallefall en grei unnskyldning

1 kommentar:

  1. De var virkelig lekre! Liker også greengate, vi har kjøpt seks kopper til hytta. Det er så greit at koppene har lik fasong så kan en variere med forskjellige mønster. :-) Ha ei fin helg.

    SvarSlett