fredag 6. januar 2012

møbler med sjel

Er veldig glad i gamle møbler egentlig..Var bare det at en stund syntes jeg det ble litt mye.ingenting var praktisk og ting passet ikke så godt sammen .Derfor kvittet jeg meg med masse.......jo jeg må innrømme at jeg angrer litt på noe.


Men dette lille skapet kan jeg ikke kvitte meg med.Den er laget av min bestefar og jeg husker den godt fra deres hjem.Jeg har skrapt bort gammel maling for mange år siden.og nå har jeg ikke hjerte til å male den på nytt.

Den blir stadig flyttet rundt for jeg vet ikke helt hvor jeg vil ha den.Passer ikke helt sammen med det andre i stua men,det er på denne plassen den passer best.for den er veldig dyp.
Så akkurat nå fungerer den som barskap;)
Det skulle min avholds bestefar ha visst.











Lerkekvisten fra jula har fått bli.Synes de er så vakre,sammen med bambi da.


1 kommentar:

  1. Herlig skap! Og de kvistene passer jo hele året. Så vakkert lys som står der. Ha ei fin helg. Klem :-)

    SvarSlett