tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år.

Her er julepynten ryddet bort,litt deilig siden den har stått fremme siden 1 desember.Blir jo fort litt tomt og kaldt når jula forsvinner men.Kjøpte meg noen nydelige primulaer,da hjalp det veldig.også noen vårlige lys.


Ellers gikk turen til ikea for å kjøpenytt skap igår.Kommoden på kjøkkenet hadde gjort jobben sin,og var ganske falleferdig.
 


Skapet skal romme alle mine datters ting og tang.
Hun er for tiden i det svært kreative hjørnet.og produserer store mengder klippe og lime produkter.
fikk ryddet og kastet litt igår da hun sov.For det må jo ikke kastes noe
Og siden jeg var i kaste modus fikk jeg ryddet og kastet i kjøkken skuffer og skap og.



Ble ganske fornøyd og det rommet veldig mye.Tok ikke for mye plass heller.slik at det er lett å gå fori det.
Litt pynt og stæsj.Malte speilvinduet for en stund siden og ble veldig fornøyd med resultatet.




synes det ble koselig og nesten et nytt kjøkken.
Vårlig ble det i hyllen og,koselig å ta frem serviettholderen som min gode nabo og tur kamerat gav meg før jul.



 

1 kommentar:

  1. Så flott det skapet ble i kjøkkenet! Du har verdens koseligste kjøkken, og du er så flink å "style" det - det heter kanskje ikke det om interiør, men "you know what I mean" :-) Klem fra Eva :-)

    SvarSlett