fredag 27. januar 2012

små skatter.

Jeg har noen koselige små gamle skatter som er uersatattelige.De bringer med seg gode minner fra de som har gitt de til meg.


Denne søte hunden er etter min farmor.
jeg elsket den som liten,syntes at den var såååå søt.
Også var jeg så heldig å få den
LYKKE PÅ JORD.
Har passet godt på den i alle år,nå er det en stund siden den har stått fremme.



Dette lille glass skrinet fikk jeg nylig etter min mormor.
Da de ryddet etter henne dukket det opp og det minner meg masse om henne.
Kan husker at hun alltid har hatt det,og som liten elsket jeg å leke med smykkene hennes.
Så ble glad da jeg kunne få det,og det lukter mormor når jeg tar av lokket.



ÅÅå dette lille koppesettet har fulgt meg i mange år.Fikk det av pappas tante da jeg var liten.
Jeg har passet veldig godt på det i alle år,men desverre raste hyllen det stod på i gulvet for noen år siden.Og mye av det knuste,ble så lei meg.
Vet ikke helt hvorfor dette er så verdifullt for meg,var ikke noen favoritt tante akkurat.
Men er vel det at jeg synes det er vakkert og har alltid elsket små nusselige ting:)
Akkurat nå står ikke dette fremme,for første gang på mange år.Må bytte litt når en har så mange koselige skatter.

HA EN FIN DAG.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar