tirsdag 20. desember 2011

Nydelig vinterdag

Idag får jul være jul og interiør vente .for idag må jeg vise noen bilder fra skogen.Det var så utrolig mye vakkert å se idag.


Rim i gresset.Snøen har ikke kommet til sørlandet enda.Men idag var det -4 og friskt å gå seg en tur.
Den ellers så sølete skogsstien er omgjort til små kunstverk.
Tjenna var og frosset og mens jeg ruslet rundt den .Kom det en imponerende lyd.Er nesten sikker på at den kom fra dammen eller isen.for den startet i den ene enden og sluttet i den andre enden av tjernet.Som et lyn bar i lyd.Kan egenntlig ikke  på en beskrive hvordan lyden hørtes ut for har alldri hørt noe lignende,Et voldsomt spekter av lyder på en gang
Kan Blåfjell spille så kan vel isen på tjernet og:)
TROLLSK VAR DET
Blitt så glad i å gå i skogen,og oppdager stadig oftere hvor vakkert det er.MAGISK
Terapi både for kropp og sjel.

Ha en koselig førjuls kveld.

2 kommentarer:

  1. Så vakre bilder. Du er jo blitt en racerblogger!!! Her kommer det ene vakre innlegget etter det andre :-) Så heldig du er som har fått oppleve den lyden - det er isen som sprekker - jeg har aldri hørt det, men det skal være så spesielt. Klem :-)

    SvarSlett
  2. ja det var en imponerede lyd.hadde egentlig med meg mp3 spilleren men batteriet gikk tomt.men det vittige var at jeg sa til meg selv at det var vel en mening med det.slik at jeg kunne lytte til roen....

    SvarSlett