torsdag 22. desember 2011

jul jul jul...

nærmer den store kvelden seg med stormskritt.Det meste er på plass,de siste gavene er kjøpt idag.
Og ¨krøp til og med til korset og kjøpte enda en gave til min datter.Hun ønsket seg såååå en cookie.En bjeffende ,snakkende og gud hvet hva hund.
Må inrømme at jeg holdt på å ombestemme meg da jeg betalte,for hjelpes hvis den skal lage lyder hele tiden...
Nå står den i kjelleren for pakka bjeffer og piper hver gang noen går forbi den:)SØT VAR DEN DA.

Ellers våknet vi opp til litt snø igår,akkurat passe mengde .helt perfekt.Desverre er den nesten borte idag,

Men det pyntet iallefall godt opp på utsiden.Alt blir jo så mye lysere

Idag er juletreet i hus.Store og små gleder seg til å pynte det imorra.
Har så lyst på disse gode sjokoladene,men tåler ikke nøtter så må fint styre de lystene...men mandarinene kan jeg ha.Skal lurer på hvor mange jeg har spist til nå,klarer ikke å stoppe når jeg setter igang å spise på .
Er ikke det værste men kan spise da
JULEKLEMMER

1 kommentar:

  1. Så fint du har pyntet til jul. Fint med de lysene og granbar rundt døra, og det fruktfatet..... sukk! Nå begynner vi å bli ferdige her også, litt småpusk igjen til i morgen. :-) Klem

    SvarSlett