søndag 18. desember 2011

Julepynt Favoritter

Det er jo noe julepynt man bare må ta frem år etter år.Noen favoritter fremfor andre.Enten fordi de er kjære minner,arvegods eller bare så utrolig fine.
iår er alle nissene samlet på kjøkkenet.

 Denne nisse familien kjøpte jeg når jeg flyttet for dem.Blir ikke jul uten dem


Disse to tror jeg er en gave,men er så fine.ser veldig gamle ut.



Disse to har fulgt meg store deler av livet.En snill gammel dame som min mor kjente som harkjøpt dem til meg.Pyntet med dem som liten.mamma fikk til nød låne dem ,hvis jeg bestemte hvor de skulle stå.


Er ikke disse søte.Min manns barndomsnisser.Blir glad av å se på de.



Disse to er nye av året.De er ikke nye men arv etter svigermor.skulle gjerne hatt flere.

I stua er englene de får jeg knipse bilde av en annen dag.
Fyllt på med en kakesort til i kakeboksene idag,Havreflan.Har ikke blitt noe av de sunne kakene jeg hadde tenkt å bake men..fikk iallefall dobblet denne oppskriften så vi har havreflan til langt utpå våren tror jeg..

2 kommentarer:

  1. Så koselig det var her inne hos deg!

    Nå sitter eg å ser på soloppgangen, og knotter litt på pc-en. Skal vel gå igang med litt juleforberedelser etterhvert, må bare lese litt mere hos deg først;-) Smiler. dataen kan det med å stjele tid.

    Klem fra "Mira"

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommentar.nytt og spennende dette med blogg.pc-en stjeler litt tid ja,så mange fine og spennende blogger.Må nok ta en kikk på din blogg og.
    klem

    SvarSlett